Onze occasiontoppers


image/jpeg
 
image/jpeg

image/jpeg

Alfa Romeo presenteert de MiTo in de eerste Brandnew Store


image/jpeg

 

Alfa Romeo presenteert de MiTo op een unieke manier in het Stadshart van Amstelveen. De ‘Alfa MiTo Brandnew Store’ is een nieuw concept voor het presenteren van een product. Aangezien vele duizenden mensen het winkelcentrum bezoeken is het niet zomaar een manier van adverteren, maar een nieuw massamedium.

 

Middels interactieve vloerprojectie, plasmaschermen een projectieachterwand, merchandising en een MiTo komen de merkwaarden van Alfa Romeo en de MiTo in het bijzonder tot uiting. Voor Alfa zijn dat sportiviteit, design, rijplezier en originaliteit. Een gespecialiseerd team staat bezoekers te woord en maakt desgewenst afspraken voor proefritten. De dichtstbijzijnde dealer neemt contact met deze geïnteresseerden op.


Alfa Romeo mikt met de Brandnew Store op het winkelend personeel dat niet zo snel naar een dealer zou gaan. Indien de formule succesvol is, zal de winkel zich op diverse A-locatie winkelcentra tijdelijk vestigen.


Hoogwaardige presentatie

Algemeen directeur Fiat Group Automobiles Netherlands B.V. Jan Flipsen: ”Alfa Romeo is een innovatief merk. Zowel qua design als techniek is het merk altijd vooruitstrevend en vernieuwend geweest. De commonrail-dieseltechniek die nu door vrijwel elk automerk is overgenomen is bijvoorbeeld geïntroduceerd op de Alfa 156. Een model dat qua design nog steeds een hoogtepunt is. Toen wij hoorden van het Brandnew-initiatief was voor ons de beslissing snel genomen. Op 150 m2 komen alle merkwaarden van Alfa en de MiTo in het bijzonder tot uiting. We hebben voor het ‘Stadshart Amstelveen’ gekozen omdat dit winkelcentrum zich onderscheidt door de hoogwaardige presentatie van vele producten en merken. En niet onbelangrijk, onze doelgroep bezoekt dit winkelcentrum. De Alfa MiTo Brandnew Store is een aanvulling op onze tv- en printcampagnes. Voordeel van deze manier van adverteren is dat de consument de MiTo niet alleen kan zien en horen, maar ook kan voelen en ervaren. En dat is nou juist zo belangrijk bij een Alfa Romeo. Emotie en beleving is waar het voor een groot gedeelte om draait.”


  

| Disclaimer