Onze occasiontoppers


image/jpeg
 
image/jpeg

image/jpeg

AutoRAI 2011 - Skoda toont nieuwe huisstijl


 

08-04-2010 - Skoda presenteert zich op de AutoRAI met een volledig nieuwe huisstijl en een groter modellenaanbod dan ooit. Op de 843 vierkante meter grote stand in de Parkhal zijn het gerestylede logo, het nieuwe Skoda-groen, het complete Greenline-gamma en de fraaie topmodellen prominent aanwezig.

 

Het verkoopaantal van Skoda verdubbelde in 2010 ten opzichte van het voorgaande jaar. De doelstelling van het merk is om in 2018 wereldwijd minstens twee keer zoveel te verkopen. Ook bij de Nederlandse consument wint Skoda fors aan populariteit. In februari is het merk de Nederlandse verkoop top-10 binnengedrongen, wat mede te danken is aan de populariteit van het Greenline-gamma.


Greenline 
De Fabia en Fabia Combi Greenline zijn BPM- en wegenbelastingvrij te rijden en vallen in de 14%-bijtellingscategorie. De Superb en Superb Combi Greenline zijn veruit de ruimste groene auto’s en komen in aanmerking voor 20% bijtelling. Behalve het Greenline-gamma zijn ook andere speciale uitvoeringen in Amsterdam te zien, zoals de Octavia Combi Scout, de Fabia RS en Octavia Combi RS. Bijzonder, maar niet te koop, is de Superb Combi ploegleidersauto van de Rabo Wielerploegen, die als ‘special guest’ op de Skoda-stand staat.



  

 


| Disclaimer