Onze occasiontoppers


image/jpeg
 
image/jpeg

image/jpeg

Grootschalig onderzoek naar de toekomst van het autorijden


 

08-06-2010 - Goodyear gaat onderzoek doen naar de toekomst van het autorijden. Het doel is om in kaart te brengen hoe de Nederlandse automobilist denkt hoe we in 2014 zuiniger, geruislozer en veiliger over de weg bewegen.

Heel autorijdend Nederland wordt uitgenodigd om via www.goodyearzeppelin.com zijn of haar mening te geven in wat het grootste onafhankelijke onderzoek onder automobilisten ooit belooft te worden. De resultaten van het onderzoek worden aangeboden aan de toekomstige minister van Verkeer en Waterstaat. Bovendien maakt iedere deelnemer kans op een vlucht in de Goodyear Zeppelin. De Nederlandse autowegen puilen uit, met eindeloos lange files en gefrustreerde automobilisten, maar ook meer CO2-uitstoot en geluidsoverlast tot gevolg. Het is een ernstig probleem, dat dringend een oplossing behoeft.

Goodyear heeft inmiddels 112 jaar ervaring op het gebied van veiligheid, efficiency en innovatie. Met betrekking tot deze thema’s probeert het merk niet alleen grip op de weg te houden, maar ook op de toekomst. Daarom organiseert Goodyear een landelijk onderzoek genaamd ‘Grip op de toekomst’. Hoeveel mensen zijn bereid te betalen om niet in de file te hoeven staan? Wat is nu echt de beste manier om brandstof te besparen? En wat wordt gezien als een groter gevaar op de weg? Door middel van deze en andere vragen schetst het onderzoek straks een duidelijk beeld van de toekomst van het autorijden, gezien door de berijders van het wegennet zelf.

Of je nu een zondagsrijder bent, of iedere dag in de file staat, Goodyear zoekt zoveel mogelijk automobilisten die willen meedoen aan dit grootschalige onderzoek. De uitvoering hiervan ligt in handen van TNS NIPO en de resultaten worden op 2 juli bekend gemaakt. Meedoen kan ook iets bijzonders opleveren, want degene met het meest originele idee voor brandstofbesparing wint een trip in de Goodyear Zeppelin.
  

| Disclaimer