Onze occasiontoppers


image/jpeg
 
image/jpeg

image/jpeg

Meest verkochte hybride tijdelijk als Special Edition


image/jpeg

 

17-01-2010 - Voor de tiende keer op rij heeft Toyota het jaar afgesloten als marktleider in hybride auto’s. Toyota verkocht in de afgelopen twaalf maanden in Nederland 8.302 Priussen en was daarmee overtuigend koploper. Om dat leiderschap te vieren brengt Toyota de Prius Special Edition uit.

 

Het succes van de Toyota Prius wordt gevierd met het tijdelijke Special Edition. Deze uitvoering is gebaseerd op de Aspiration en is vervolgens aangekleed met een aantal interessante opties, zoals een uitgebreid audio-navigatiesysteem (met onder meer bluetooth, een USB-aansluiting, mini-jack en een SD-cardreader), een chroompakket en lederen stoelbekleding met stoelverwarming. De Prius Special Edition wordt aangeboden vanaf € 30.990,- en is leverbaar in Astral Black, Ultra Silver en Abbys Grey.

De populariteit van de Full Hybrid Prius was in 2009 enorm. In maart was de auto, in afwachting van de nieuwe generatie, zelfs tijdelijk uitverkocht. Pas in juni kwam de levering weer op gang, waarna de Prius in de maanden augustus en september de best verkochte auto van Nederland werd. Ondanks die leveringsdip in het voorjaar was de Prius in 2009 de op vijf na best verkochte auto van ons land. Ook op de markt voor tweedehands auto’s, blijkt de Prius een hit. De Prius staat namelijk al weer lange tijd in de top vijftien van de meest restwaardevaste auto’s in Nederland.


image/jpeg


  

| Disclaimer